Вівторок, 12.12.2017, 09:36
Методичний кабінет відділу освіти Добропільскої міської ради
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Профиль
На сайте : дней

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [1]
Головна » Статті » Мої статті

Науково-практична конференція вихователів дошкільних навчальних закладів та вчителів початкової школи за темою:

Науково-практична конференція

вихователів дошкільних навчальних закладів та

вчителів початкової школи за темою:

 

«Системний підхід до забезпечення наступності та перспективності 

між  дошкільною та початковою освітою»

 

        Відповідно до плану роботи методичного кабінету Добропільської міської ради нещодавно відбулася  науково-практична конференція вихователів дошкільних навчальних закладів та вчителів початкової школи за темою: „Системний підхід до забезпечення наступності та перспективності  між  дошкільною та початковою освітою”. В роботі конференції взяли участь понад 90 керівників і вихователів старших груп ДНЗ та зам.директорів з навчально-виховної роботи і  вчителів початкових класів. Проведення конференції продиктовано необхідністю забезпечення „без кризового” процесу розвитку дитини, яка усуває тяжке ламання її уявлень, понять,  навичок при переході з дошкільного закладу до школи, запобігти негативним явищам у період підготовки дитини до школи та сприяти оптимальному перебігу адаптаційних процесів. Метою конференції було ознайомлення учасників з оновленою нормативно – правовою   базою  щодо реалізації наступності між ДНЗ та школою; особливостями     державного стандарту початкової загальної освіти та Базової програми розвитку дітей дошкільного віку „Я у Світі”, „Впевнений старт”,знайомство з інноваційними векторами реалізації наступності  між ДНЗ та початковою школою. Відкрила конференцію завідувач методичного кабінету відділу освіти Добропільської міської ради Петрова Л.М., яка зазначила важливість наступності і перспективності між дошкільною та шкільною ланками освіти в умовах сучасних реалій.

 

 

              З психофізіологічними особливостями дітей 6-7 року життя  та результатами ІІ етапу моніторингових досліджень стану розвитку системи освіти дітей старшого дошкільного віку познайомила присутніх спеціаліст відділу освіти Мальцева І.А.

 

                                      

 

Завідувач ДНЗ №36 "Пролісок” Андрушків Г.Ф. презентувала досвід роботи з використанням ІКТ „Формування  шкільної зрілості у старших дошкільників” та визначила основні пріоритети  розвитку, виховання, навчання майбутнього першокласника.

 

                                     

 

Про систему методичної роботи  в аспекті наступності та перспективності двох ланок  розповіла  вихователь-методист ДНЗ№ 36 "Пролісок” Перліцану Л.В.

Керівник ПНМК вчителів 4 класів початкової школи ,учитель НВК №5

Кулак В..М. ознайомила учасників заходу з пріоритетними завданнями

Державного стандарту початкової  освіти. А вчитель 4 класу

 ЗОШ №19 Переяславська І.А.  розповіла про сучасні вектори  реалізації

наступності у роботі ДНЗ та початкової школи. В своїй доповіді  вона звернула

 увагу на проблеми адаптації першокласників.

 

                                      

 

      Про наступність та перспективність двох ланок освіти з досвіду роботи

розповіла вчитель початкових класів ЗОШ № 18 Гарбуз Л.М.

     

 

               До активної дискусії присутніх спонукав виступ вихователя-методиста

ДНЗ №34"Вуглик” Андруняк А.І., яка запропонувала обговорити актуальні питання,

що останнім часом турбують як педагогів, так і батьків майбутніх першокласників:

-         Чи потрібні репетитори для підготовки дітей до навчання в першому класі?

-         Чи повинна дитина старшого дошкільного віку вміти читати та писати?

-         Від чого залежить якість освіти?

-         Що впливає на адаптацію дитини до школи?

 

                                

 

Конкретизувати питання стосовно  формування шкільної зрілості у дітей старшого дошкільного віку за програмою розвитку дитини старшого дошкільного віку «Впевнений старт» запропонувала методист ММК Героєва В.І.

     Під час роботи конференції зроблені висновки про  необхідність педагогів

двох  ланок  працювати над проблемою культури поведінки дітей, виховувати

 повагу до старших.  Тільки сумісними зусиллями освітян та батьків дітей

дошкільного і молодшого шкільного віку можливе подолання адаптаційних

 і навчально-виховних проблем.

 Спеціалісти пропонують батькам майбутніх школярів не перевантажувати

дитячій графік. Залучаючи малюка до різних секцій та гуртків, а інколи в

декілька одночасно, батьки забувають про головну заповідь „ Не нашкодь!”.

Не завжди об’єктивно оцінюються батьками можливості їх дітей.

     Завідувач методичного кабінету відділу освіти Добропільської міської ради Петрова Л.М. підвела підсумки роботи науково-практичної конференції. Були визначені завдання та шляхи їх реалізації з наступності. Учасникам конференції були надані рекомендації для опрацювання в закладах освіти міста.

                  

 

 

 

 Героєва В.І. - методист ММК ,

Перліцану Л.В.-вихователь-методист ДНЗ №36                                                                                                              

Категорія: Мої статті | Додав: Максим (13.02.2012)
Переглядів: 3045 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
Здравствуйте , У меня к Вам вот какой вопрос. У меня дети учатся в школе № 15 в г.Белозерское в начальных классах и я давно наблюдаю такую картину, которая меня иногда доводит до бешенства. Дети чьи родители в родительском комитете на первом плане,получают грамоты, завышенные оценки, им учителя уделяют больше внимания, чаще вызывают когда дети знают тему. Вот пример , как администрация школы выдаёт грамоту ребенку который не сдал технику чтения (результат в 2 раза меньше положенного ) а на контрольных работах сам учитель даёт переписать "любимцам" ответы .Когда простой , так скажем ребёнок ,ребёнок знает ответ его в основном не спрашивают , а когда ребёнок не выполнил по какой-то причине домашнее задание , например , то учитель спрашивает по полной программе.
А остальные дети, чьи родители не могут часто посещать школу, но принимают участие в жизни детей реже из-за работы, они почему-то на втором плане , как дети второго сорта. Зачем учителя делят детей на первый и второй сорт. О какой нравственности может идти речь ,если дети уже с детства видят несправедливость. Родительский комитет дарит учителю дорогой подарок от всех родителей, но их дети на первом плане. Я прошу ,чтобы Вы донесли до учителей всех школ, чтобы они относились ко всем детям одинаково, не делали разделения между малоимущими семьями и обеспеченными, чаще навещали начальные классы ,ведь с детства закладывают детям фундамент хорошего школьника, и хорошего человека.Не я один это вижу и слышу от своих детей. На всех школьных праздниках одни и те-же лица (догадайтесь чьи ?)
Учителя хвастают своими достижениями , но 20% это дети так сказать 1 сорта , это и понятно им за успеваемость платят деньги .
Если мой сигнал будет проигнорирован , то мы родители 2 сорта детей напишем коллективное письмо в Донецк , пока я пишу один и надеюсь что меня услышат.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
dobr-metodkab © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz